kort god natt...

Ville bara säga att jag e hemma imorn också. Inte så himla sjuk, typ 37, 5 ungefär i feber. Jag hade faktiskt planerat att gå imorn, men jag fattade inte nånting av spanskaprovet till imorn... Det gick in genom ena örat och ut genom det andra igen :). Idag har jag spelat piano, sytt en mössa nästan klar åt F och läst lite. Det var ganska lugnt och skönt. Jag har nästan lärt mig tonerna på pianot - CDEFGAH, och så börjar det om igen... Sen lärde jag mig också vad dom där korsen betyder och "flaggorna" efter tonen. Jag har också lärt mig Mad world på pianot nu, till musiken, att sjunga till med ackorden alltså. Min mössa som jag gör är randig, typ polkagrisfärgad. Den kommer bli jättefin. Lägger in en bild imorn om jag hinner klart. Använde inget mönster eller så, improviserade lite bara :P.

¡Buenas noches! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0