scarry...

Hej på er alla små läsare (om vi nu har några vill säga)

Jag och Astri hade värsta obehagliga upplevelsen idag!
Vi hällde vatten på några killar som Astri kände, för att vi ville ha den stora gungan i vasa, och de ville ju förstås inte ge oss den om vi inte avslöjade en stor hemliget, men det ville vi ju inte. Vi trodde inte dom skulle bli så sura, men dom typ slog till Astri så hon fick en bula och jagade ossgenom hela vasaparken. Vi sprang in i blomsteraffären där i hörnet efter parken, första bästa, och "tog skydd" där. Vi trodde typ dom skulle misshandla oss. Sen stod vi där i kanske ... 20 minuter,  med en snäll tant som jobbade där och gick ut då och då medans vi väntade på att de skulle gå, för att kolla om de var kvar. Vi ringde lite olika personer som vi hoppades kunde komma och rädda oss, bl.a. Cicki, William och Valter och några fler. Cicki var i stallet och Wiliam och Valter "skulle komma lite senare". Så vi fick klara oss på egen hand och klädde in alla våra värdesaker i plastpåsar, beredda på vad som helst :P. Allt slutade ganska bra ändå, vi förstod att de bara ville hämnas lite och hälla vatten på oss. Astri uppoffrade sig och lät dem hälla en flaska på henne tills hon var blöt nästan överallt...
 Haha, sen trodde jag typ jag skulle bli våldtagen av en läskig finlandsvensk gubbe på rullskridskor, yack :/... Men det är en annan historia.

Well, det var min dag. Hur var eran?

Nu måste jag dra och kolla på Heroes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0