Sick

Hemma ifrån skolan idag, är sjuk. Imorse hade jag typ tappat rösten. Gick faktiskt upp ganska tidigt även om jag kunde sova länge. Venne om jag har så mycket feber nu, men igår hade jag faktiskt 38°. Jag ville typ bara kräkas förut, men det gick inte. Det var sådär obehagligt, att det inte går fast man vill och mår så jävla illa... Men det kanske var för att jag inte har ätit något. Jag orkar aldrig äta när jag är sjuk, dricker te istället. Haha, hade en lite smått obehaglig upplevelse idag. Skulle byta blöja på f, för han var så sur. Men då blev han ännu surare och började skrika hysteriskt. När jag böjde mig ner för att sllänga blöjan i papperskorgen kände jag något spruta över mig. Jag tänkte att det var nån dum person som glömt stänga av vattenkranen så det sprutade över hela badrummet. Men så tittade jag upp, och nej, det v ar ingen vattenkran, utan en röd, skrikande bebis som var så arg att han bestämt sig för att kissa rakt upp så han träffade både mig, dörren och hela golvet... Jag blev lite chockad, men efter en  dusch kände jag mig hyfsat normal igen. Men nu ska jag gå it och handla mat, jag, pappa och hans kollega ska käka thaimat.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0