Stuff

Idag har jag vart ute på stan och handlat kläder. Eller, jag har inte direkt sprungit runt och handlat, var bara på H&M på drottninggatan :). Men där köpte jag lite grejer. Det var meningen att jag skulle köpa några jeans också, men det hann jag inte, affärerna stängde. Men jag får se imorn.



En trekvartsärmad, svart/grå tröja, ett vitt linne, en sjal, en tjocktröja i ull och en jacka för vintern. 
Klicka på bilderna så blir de större.

Usch, stackars Astri! Undrar hur hennes finger ser ut nu... :S Utan bandaget alltså...
 
Jag har faktiskt också slagit mig lite. I alla fall så har jag ett stort blåmärke på högra armen. Ingen aning var det kommer i från. Nån har väl slagit mig :P Så här ser det ut
 
Fast det där var ju dåliga bilder. Det är mycket blåare/lila och läskigare i verkligheten!

Fick ett paket från FRIDA igår också. Tidingen alltså. Jag vet inte riktigt varför , men jag antar att det var någon prenumerationsgrej för länge sen. Men det var trevligt i alla fall! Lite skräpsmink jag aldrig kommer använda och en dvd. The perfect Man. Den är faktiskt ganska bra. Men jag har redan sett den :(.


Kommentarer
Postat av: Elvira

Hahah, hej hej Astri och frida ( fett sköna ni ärXD)

men det är Lisaa i min klass som gör min headline jag vet inte hur man gör:(

men man ska typ helst ha fotoshop tror jag:S

ha´t bra:D

2008-09-27 @ 21:25:20
Postat av: Anonym

vad har du köpt den första tröjan?

Den trekvarts ärmade. :)

2008-09-30 @ 18:11:30
Postat av: F

Vanlig H&M bara. Venne om det finns i alla, men jag köpte den i det ganska stora på drottninggatan :)

2008-10-02 @ 19:15:57
URL: http://astrifrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0