En massa grejer...

Hej igen :P

Glömde att jag måste lägga ut bilden från förra hemkunskapen (det kommer i lite fel ordning, men... bättre sent än aldrig!) So, here it is

Inte lika god som äppelpajen direkt, men det var ju första försöket!

Idag tappade Agnes sin första tand! , kände mig tvungen att berätta.. Men tyvärr så tror hon inte på tandfen, så hon vägrar lägga tanden i ett glas, hon listade ut att det var föräldrarna. (Jävla klantarsel helt enkelt, hon förlorar ju pengar på det :/)



Lekte med Fritjof ida, försökte lära honom att stå XD. Han tyckte nästan det var roligt, jag tyckte det var minst så roligt.

Men måste börja plugga till SOn nu , är helt lost. Juste, eftersom Astri berättade om sina MVGn måste ju jag berätta att jag självklart också hade det :).. Annars kunde ju nån tro att jag var sämre! :O

Här är några roliga barn från ett dagis som jag och Astri lekte med i Vasa, i gungan :)

 
Jag som skriker längst bak.



Hittar du Astri bland alla barn?

Aja, gonatt eller nåt, kmr inte skriva mer idag tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0