William, Valter, äpple och tranbär...

Tjenare! Nice mat vi lagade på Hk:n va?
Jag har varit lite borta från bloggen ett tag nu. Ska försöka skriva oftare, men basketen tar liksom över. Jag tränade 4 gånger den här veckan (fem, med matchen på söndag). Min kropp lider ständigt av träningsverk, och jag har glömt bort hur det käns att vara helt frisk.
 
I måndags fick Frida och jag en lysande idé. Vi bestämde oss för att driva med en kille som heter William. William träffade Frida och jag på ett tåg till Sthlm. Vi var jätte flummiga och näst intill gjorde bort oss. Det visade sig att William spelade i Central (mitt basket lag), men inte nog med det, utan han gick i min skola också!
Efter det har det inte hänt något på kanske 4 månader, men plötsligt hade jag skit tråkigt och ville ha en ny sms kompis. Då kom William upp. Jag fick hans nummer, men han svarade aldrig på mina sms :(. Detta gjorde mig sur och därför fick vi för oss att skriva en massa lappar om honom, som vi satte upp i hela skolan.

Lapparna såg ut så här:



Vi satte ut dem i hela skolan och smög efter William för att se hur han reagerade XD.
Efter ett tag hade han skvallrat och berättat för en lärare att det var vi. Vi blev utskällda av två lärare den dagen. Båda var så arga att det kom rök ut öronen på dem. :XD
Tack för det, William!

Efter det hände det en massa saker... Jag pallar inte berätta allt, men vi träffade en annan kille som hette Valter också... Jag kanske ska börja träna med p-95 (William och Valter) på onsdagar (om jag har tur). XD

Jag hittade en as rolig vara på konsum föresten! Spana in det här:



Liksom, vart går gränsen?
Köper man tranbär vill man väl inte att de ska smaka jordgubbar? Om man hade velat det skulle man väl köpa riktiga jordgubbar istället? :S Men visst är det kul?'

Kolla in vilken enormt äpple vi hade hemma föresten! Det e typ 3 ggr så stort som ett vanligt äpple!



Jag fick den stora äran att äta upp det, mums!



Kommentarer
Postat av: Lisa

Kompisen till Elvira som hänger efter hela tiden. Haha, var det ni som var tjuvarna till lapparna! xD

2008-09-28 @ 17:08:28
URL: http://liseen95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0