Big drama

Hej igen :) Glömde berätta om värsta händelsen idag :). Theo skulle åka till Island med mormor och några amerikaner vi känner, typ vid halv tre. Mormor är alltid på flygplatsen  ca 4 timmar innan de lyfter, men hon blev ändå sjukt stressad och arg och allt när de upptäckte att Theo inte hade sitt pass. Hon fick värsta utbrottet enligt mamma för hon klarar inte av när något inte stämmer eller om man är ute i dålig tid.

Så mamma skyndade sig att ringa t mig (jag hade som tur var inte följt med till flygplatsen) och tvingade mig att ta första bästa taxi hem  till pappa och hämta theos pass. Jag hade fortfarande pyjamas på mig så jag blev lite chockad, men jag beställde en taxi medan jag klädde på mig och letade nycklar. Sen åkte jag till pappa, letade pass, åkte med taxin till arlanda express och levererade det till mamma.


Haha, snacka om att de inte hade klarat sig utan mig! Jag är ju värsta räddaren i nöden :). Men nu är mormor i alla fall helt lugn. 
 
Var bara tvungen att berätta ;P

//frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0