Changed plans

Hej. Okej, inte Plantagen men IKEA... Kanske lite bättre men det tar ju mycket längre tid. Och jag ska åka dit med min mormor, min kusin, min moster och min morbor. Undrar vad de ska ha mig till egentigen. Mormor lockade mig med att vi kunde äta köttbullar där. Yeey! Jag gillar inte köttbulllar. Åh, den här dagen som var så fin! Jag tänkte fixa min cykel och vara ute i  solen. Jag vet inte, men sist jag var på IKEA var det ju inte överdrivet soligt direkt. Men förlåt. Nu ska jag sluta klaga. Det är fan inte så synd om mig. Jag kanske kommer hem m nåt nytt till mitt rum ^^.

Btw så känner jag nästan Ingvar Kamprad, eller iaf så har jag vart på hans landställe och suttit på hans bil! XD

frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0