Kakaopannkakor

Hej. Det här får bli ett kort inlägg eftersom  det är morgon. Jag ägnade hela kvällen igår åt att packa. När jag letade efter en väska gick jag in i min garderob och letade. Där hittade jag en, men den var proppfull med en massa kläder som jag letat efter :/... Eh, jag vet inte hur länge det har legat där, men det var inte för Cypern för jag hade en annan väska då och jag kan inte komma på ngt annat än att det kan ha varit på jullovet, när vi åkte till landet sjukt länge... Okej, det där var riktigt dåligt av mig! Det erkänner jag. Jag är riktigt jävla slarvig. Det mesta var rent i alla fall...

Kommer inte ihåg när det var men nån gång den här veckan gick vi hem till Astri och bestämde oss för att eftersom vi var lite hungriga kunde vi göra pannkakor. Och sen, varför inte testa nåt nytt? Så vi hällde på en hel del kakao. Här har ni smeten.


Jaa, sen var det ju bara att steka dom. Det var fett svårt att steka, eftersom de blev så mörka var det svårt att se om de var smetiga elr brända. Och resultatet? De blev typ som vanliga pannkakor, finare färg och lite roligare. Och de smakade lite kakao, men gör jag det nån gång mer kommer jag nog ta mer. Ska du göra dom själv gör du bara en pannkakssmet. Men ta bort ungefär lika mkt mjöl som du vill hälla i kakao. Och häll i lite i taget tills det känns lagom.


Betyg: 6*/10*

Igår  var vi lediga förresten. Men min musikgrupp tvingade mig att öva med dom, och alla var inte ens där! Det var typ... Victor, Mies, Ludde och jag. Aja, jag behövde öva i alla fall men ändå. Vi var ju lediga vafan?

//Frida

Kommentarer
Postat av: ✿Linda H ✿

låter gott men de såg lite konstiga ut!!! hahaha

2009-04-03 @ 12:37:42
URL: http://hogsta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0