Landet

Hi there. Ja, förlåt att jag inte skrivit på typ en vecka snart, men jag har faktiskt vart sjuk sen i onsdags så jag skyller lite på det... Jag är på landet nu, vi ska åka hem runt fem. Usch, pappa har bokstavligt talat tvingat mig att jobba. Alltså bära ved, köra lövhögar med skottkärra och andra sjukt onödiga, jobbiga saker som man tydligen måste göra när man har ett landställe. Fast imorse gick jag på en fett mysig promenad med Fritjof som sov och tog en massa fina bilder medans. Usch, I've got a lot of homework to do... Framförallt mitt och Astris SOgrupparbete, men sen har vi svenska prov imorgon och jag måste skriva om engelska boken och prata om den också nån dag i veckan. Jag blir snurrig bara jag tänker på allt. Är det nån som vet vad Kristdemokraterna har för åsikter förresten? Jag måste veta till SOn :/...

Well, nu måste jag fortsätta. Gosh, vilket tråkigt inlägg!

Här är en fett god kolakladdkaka med chokladöverdrag jag gjorde när jag var sjuk iaf :P



Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0