Morgondagen

Hej igen!

Nu är det påsklov och jag drar till Polen på måndag tror jag. Ska åka tsm med Anna, Sara, mamma, Samuel och Niklas. Det ska bli superskönt att få vara med Samuel så mycket. jag har verkligen längtat efter det här!
Men innan jag drar till Polen så måste jag ju passa på att umgås lite med alla mina kompisar och liksom njuta av Stockholm lite. Det kanske är df jag planerat morgondagen som jag gör?

11:00  Sovmorgon, vaknar och äter frukost!
14:00  Dra till Kfum och möta alla sköna basketspelare!
15:00  Åka till Fryshuset och kolla på damernas SM spel (basket).
16:30  Sticka mitt i matchen och dra till Antons fest.
17:00 ---> Ha roligt hos Anton med alla sköna personer!

Härlig dag?? Hoppas den blir super! Så länge solen skiner lär det iaf inte bli några större klagomål från min sida!



//Astri

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

carolina? det är en av döttrarna jag passar som au pair =)

2009-04-04 @ 11:56:48
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

vi kanske kan få den lägengten ändå =) älskling är smart och kan ha kommit på en lösning.. hoppas verkligen för jag är kär i den här lägenheten

2009-04-05 @ 12:08:18
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0