On my way to Polen

Hello alla glada bloggläsare!

Om 3 timmar sitter jag på ett flyg till Polen, så ni kommer inte se mig på 1 vecka. Eller jag kommer iaf inte kunna skriva på bloggen. Mormor har nämligen ingen dator, men gamlingar förstår sig ändå inte på internett så det kanske är lika bra? :P
För er som undrar vart Frida har tagit vägen så är hon också bortrest. Tyvärr har jag glömt bort vart hon åkte, men hon har säkert en massa att berätta när hon kommer tbx!

Sakna oss inte för mycket nu bara -- See you!

//Astri

Kommentarer
Postat av: Elvis

Yey jag är en glad bloggläsare ;D!

Jag vill se många bilder från Polen sen.

Ha det nice nu!

2009-04-11 @ 12:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0