Påskägg

Hello bloggen. Sitter i ett kök just nu, vi är på middag hos nåra som bor i alvik. Idag fick jag ett fett stort påskägg av mamma, men eftersom jag inte äter godis hade hon fyllt det med grejer från kicks. Det var fett dåligt gömt... :S  Det innehöll 1 maskara, 4 ansiktsmasker, 1 fransk manikyr-kit, 1 annat nagellack, färgningsgrejer för ögonbryn och fransar, 1 handlotion och 2 par solglasögon (får välja ett av dom). Tycker det var helt okej innehåll ändå, det var ju bättre än godis ^^.

Vad fick ni i era påskägg?
 


Igår gick jag ut efter ett tag, sen gick jag runt på stan och letade efter vanliga nylonstrumpbyxor, genomskinliga alltså. Eftersom de var sjukt tunna och jag skulle använda dom direkt lyckades jag få en repa innan jag ens hunnit gå ut. Nu har de andra också en repa :(... Sen köpte jag en chai latte på wayne's + min första mjukglass iår på mc. Jag köpte en såndär oreo, fast den var typ smulor i bara :/... När jag  kom hem skulle vi ha några människor som åt hos oss, vi gjorde pizza. Den var fett god :P. Jag satt och ritade blommor solar och bebisar med en 1-åring i ungefär en timme, fast det mesta kom på golvet och mina trasiga strumpbyxor. Jag ska eventuellt vara barnvakt åt henne och hämta henne på dagis, men vi får se :). Nu kanske jag borde göra nåt, nos vemos :P


//frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0