The new pair of shoes

Hola. Jag var sjuk idag. Jag hostar så inihelvete... Det är sjukt jobbigt! Vet inte än om jag kommer t skolan imorn. Igår slapp jag Plantagen, istället gick jag med Mormor till Västermalmsgallerian och kollade på skor istället. De här köpte hon åt mig ;) :



Sen var det ett annat par av alla dom jag prövade som skulle passa fett  bra som skolavslutningsskor typ. De var fett höga, så jag venne om jag kan gå i dom, men vi får se... Mamma ska gå med mig igen och kolla om hon vill köpa dom.



Jag gjorde glass i dag, på jordgubbar, vaniljyoghurt och banan. I de nya glassformarna från IKEA. Smoothie + frys = skitgod nyttig pinnglass :P.
That's it. Nu måste jag faktiskt plugga.

Chao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0