IKEA



Gud vad skönt det var idag! Det kunde fan lika gärna varit midsommar!! Mormor köpte lite smågrejer åt mig för att jag skulle underhållas. Anledningen till att vi åkte dit var att min morbror skulle köpa ett nytt kök. Jag vat inte riktigt hur det blev med det, var inte så inblandad. Jag hade det ganska roligt i alla fall. Jag blev nästan lite flummig. Men det var bara jobbigt eftersom jag inte hade ngn att flumma med. Bl.a. så hällde jag ut ett halvt glas cider över mina fötter, och lurade nästan några killar i kassan på pengar. Men där avbröt mormor allt. Aja, egentligen var det fett tråkigt. Sen gick jag med Nina till mc och käkade glass.

Bilder:

1. Nya + gamla jag ska byta. 2. Nya, 60 spänn på indiska. Får duga tills jag hittar ngt bättre. 3. Bok jag fick av min moster - Se bra ut! - 52 lysande idéer om hur du alltid  visar ditt bästa jag - och ja, jag tror det är en skitbok. Men jag sa tack och tog emot den. 4. Ögondroppar, välbehövda för min förkylning i ögat lr vad det är. Mormor (doktor)  skrev ut dom direkt. 5. Halstabletter. Också för att lindra förkylningen. Sjukt många paket för 10 spänn :P. Men de går ut om 2 månader... 6. Sånna man gör glass i. Man kan lägga saft eller typ smoothie i dem, i frysen så kommer det bli skitgott! Dessutom har de fina färger. 7. Röda värmeljus t mitt rum. De stinker dock. 8. Kökshanddukar. Venne vf jag fick dom :S.

Sen hittade jag superfina spetsgardiner att ha runt sängen. Jag kanske ska byta rum om ett tag hos pappa, så då blir det ny säng också. De skulle passa skitbra! Men jag köpte inte dom.

sleep well.

frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0