sick as a clown?

Hello!

Även jag är sjuk igår och har kollat på Run´s House precis som Frida XD. Det är väl MTV som gäller när man är sjuk helt enkelt? Btw så kanske det var lika bra i och med att jag fick en hård smäll på näsan igår på basketen. Nu är näsan alltså helt svullen och ser ut som e clown näsa så jag hade väl ändå inte gått till skolan med ett smile på läpparna iaf? Jag är lite ledsen att jag missar pojkarna träning idag. Jag hade sätt fram emot att lira lite med pojkarna, men är man sjuk så är man. Jag ska försöka smita ut och kolla på träningen iaf när mamma inte ser. Men jag kan räkna med att det kommer att bli svårt i och med att hon har ögonen på mig hela tiden... :/ Aja, wish me good luck!



//Astri

Kommentarer
Postat av: Elvis

GOOD Luck! jag är sjuk också, great-.-

2009-04-29 @ 13:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0