Anton fyller år!

Hello!

Det blev helt ändrade planer igår. Jag valde att inte gå på matchen och åkte till Morderna museet med mamma och Sara ist. Det var så sjukt länge sedan vi gjorde någonting hela familjen tsm, så var helt klart dags för en familjedag! Inte för att jag gillar museer särskillt mycket, men vad gör man inte för att få sin mamma att bli lite glad? Det blev ganska trevligt ändå, och jag hittade faktsikt lite intressant konst trotts allt!

Kolla på bild nr 3. Jag ser ut som en del av konstverket!

     


Efter museet cyklade jag och Sara till Odenplan och hämtade upp Martina. Sedan cyklade vi, med mig på pakethållaren, till Anton. Jag kan inte påstå att det var någon "fest" han hade, det var mer ett litet mysigt firande av hans födelsedag. Efter att ha kollat på film och snackat lite så cyklade vi sedan till Matteus bollplan och spelade basket. Det var ganska roligt faktisk! Vi körde turbo typ 1000 gånger innan jag var så trött att jag inte pallade köra mer och drog hem. 
Det blev en mysig dag helt enkelt!

//Astri


Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

- check out the right rockerstyle!

och lyssna på min sång :)

metalsångerska on the road.

2009-04-05 @ 18:16:26
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: JONNA

bild nr 3 var underbar :)

2009-04-10 @ 23:02:22
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0