1 april

Hello!
Igår var det alltså första april. Oj, jag vet inte hur många som skämtade med mig igår... :S Det var bland annat någon som hade fixat så kranen på toaletten läckte så att det sprutade svattenstrålar över hela mig. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, men blöt blev jag iaf!
Jag och Frida gick också och skämtade med folk. Vi gick in i affärer och drev med folk om att vi var bortkomna engelsmän. Jag vet inte om vi är bäst på att prata brittisk engelska, men alla gick på det iaf! Vi ställde helt dumma frågor typ:

F:- Is this queen Victoria? I wanna look more like her, what do you think I can do?
En kille: - Sorry??

F:- Do you have ants in your trousers?
Kille:- WHAT??

F:- Could I borrow a tampon?
Tjej:- Sorry, but I don't understad your question?

A:- I want to by a weddingdress for my grandma, do you have any weddingdresses here?
Expedit:- For your grandma? We don't have any thing for your grandma I think...

A:- Hello, I wanna color my hair, I can choose from pink, yellow or green. Which color du you think would be best for me?
Expedit:- For you? Oh, I don't know... Maby you should try a more natural haircolor?
A:- But if you have to choose one?
Expedit:- Ehm, I would say... pink, but don't do that dear, your hair is lovley like it is!


Det var alltså den 24 gången jag och Frida gjorde bort oss. Men vad annars gör man på 1 april?


//Astri XD



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0