Våren är här!

Hej hej!

Idag kunde jag, Paula och Frida inte motså den juvliga vårsolen. Skolan fick vänta och jag, Paula och Frida drog ner på stan. Vi prövade chinos på Gina, men vi alla såg antligen för tjocka, för smala, för långa, för..., ja vi såg helt enkelt fula ut i dem! Inga chinos i våra schoppingpåsar blev det alltså, men jag och Paula köpte en Ben and Jerrys som vi delade på i solskenet. Den godaste smaken är ju lungt Half baked! Alla andra kan ta sig i rumpan ^^ XD. Finns det något bättre än kakdeg blandat med browne och glass??


Jag mådde iaf skit illa efteråt och somnade konstigt nog mitt på basketträningen senare på kvällen. Pinsamt? Jag låg och sov och vaknade av att typ alla stod och stirrade på mig. Jag fattar inte hur jag kunde somna bland alla basketbollar som stutsade upp och ner runt mig! Jag måste typ ha svimmat :S
 
Här är iaf två bilder på när jag satt i förstret i musiksalen med Jacob och längtade ut till vårsolen:

  


//Astri

Kommentarer
Postat av: Sara

Åååååh, jag vill oxå ha Ben & Jerrys! MUMS!

2009-04-02 @ 22:28:19
URL: http://sarask.blogg.se/
Postat av: sandra

tack för du säger mig fin blogg :)

2009-04-08 @ 17:09:13
URL: http://sandrahorseshow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0