Gamla sprtlovs minnen <3

Hello igen!

Hej igen, jag har fullt upp att packa till Norge. Vi åker ju dit med våra barndomskompisar Aztrid, Lillemor och Isa. Vi åker på sportlov tsm varje år (med undantag förra året). Vi har gjort det ända sedan vi var typ 6 år! Det kommer att bli så roligt!!!
Det ända jobbiga är packningen. Sara (tvilling syrran) springer runt och damp letar efter att par täckbyxor. Jag däremot (den med lite mer vett i huvudet av oss), har mina täckbyxor i nära förvar. Nu gäller det bara att hitta feliströjor, sockor, långkalsonger mm.
Aja, allt detta packande är det väl värt för ett underbart sportlov i Norge??

Här är lite bilder från sport lovet när vi var små:
Bild 1.
Jag med pappa i bakrunden.
Bild 2. Vi spelar tecken (kortspelet).
Bild 3. Alla står på toppen av backen.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0