Äpple- och kanelpannkakor

Goddag! :) Idag har jag gjort ingenting. Det var skönt.. Kom upp runt halv ett. Jag kom på att jag var tvungen att göra SOn som skulle vart inlämnad i fredags... Men eftersom jag inte hittade pappret med vad man skulle göra skrev jag bara några rader, sen sprang jag iväg till Top Model.

Till lunch blev jag sugen på pannpakor, och jag gjorde det lite roligare och kollade på ett recept med äppelpannkakor. Det är bara att göra vanlig pannkakssmet, sen häller du i ca 1 dl äppelmos och några teskedar kanel. Det blir mycket roligare så. Om du vill kan du också lägga på lite äppelskivormed kanel när du är klar. Mycket roligare än vanligt! :P

//Frida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0