Astri tvingas rensa avloppet...

Hello!

Gissa vad jag har egnat 3 timmar åt ikväll? Tro det eller ej, men jag har rensat avloppet. Eller okej, det blev aldrig rensat, men jag tog mig en titt ;).
Det började med att jag precis skulle springa iväg på pojkarnas träning (basket). Jag skulle bara diska dem sista tallrikarna som inte fick plats i diskmaskinen innan jag gick. Gissa vad som händer??? Det börjar komma upp smutsigt vatten ut avloppet. Jag får panik och börjar undra vad det kommer ifrån. Jag skruvar upp... vad heter det?.. Ni vet den där håliga grejen som sitter för avloppshålet? Jag tog upp den och det var skit äckligt under! Det var nästan helt igenteppt! Jag började spola vatten för att spola bort skiten med efter ca 2 min upptäckte jag att jag har kopplat låst ett rör under diskbänken och att allt vatten rinner ut. Jag har ingen val, det är bara att börja torka under diskbänken... Det västa var att vi har så sjukt mycket grejer där som vi inte har typ 10 år, så jag hittade lite allt möjligt i gamla påsar och bakom grejer :S. Det skulle inte förvåna mig om jag skulle hittat en råtta där eller typ en kackelacka... Okej, jag tog i lite, men det var jätte äckligt! 3 timmar tog det iaf att fixa och LITE stök blev det inte heller!! Hel köket var fullt av... ja, allt som låg under diskbänken...



Här är en bild på när jag städar som Sara tog. OBS! Jag är inte naken!!!!! Jag tog av mig mina kläder för att jag inte ville att dem skulle bli smutsiga... Det är df jag står i BH och trosor. Men tyvärr alla bloggläsare, så bjuer jag inte på det... Kanske ni får se det en annan gång ;) XD


Men fint blev det iaf :) Och mamma var jätte stolt över mig :)
RENT!!!!


//Astri (nu ska jag duscha)

Kommentarer
Postat av: Elvira # 11

du såg naken ut? hade du string och topples bh?

:P

2009-01-15 @ 15:32:03
Postat av: Astri

Fan va taskigt! Vad fan är en topless bh??? Lr topples, som du stavar det... XD Aja, om jag har string lr inte har inte du med att göra! :P

2009-01-18 @ 00:22:56
URL: http://astrifrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0