Back home

Idag åkte jag hem från landet. Äntligen. Jag har kommit på att jag aldrig skulle kunna bo utanför stan. Inte så länge iallafall. Jag tycker om stan alldeles för mycket :).
Jag hade tänkt ladda upp pepparkakshus-bilderna, men som så många andra gånger hittar jag inte sladden :/.
Det var lite sorgligt, vi skulle inte ta med vårt pepparkakshus hem från landet, iofs så skulle det säkert ha krossats. Men ändå.  Men vi bankade sönder vårt pepparkakshus hos mamma istället :P.
Vet ni, vi kommer åka skidor på både sport- och påsklovet, med pappa. På sportlovet åker vi antagligen till Schweiz, och på påsken blir det Sälen tror jag det var. Det ska bli kul, har bara varit i Schweiz en gång och jag kommer inte riktigt ihåg det, jag var några månader :). Fast jag suger på skidor ^^... Men, men. Nu ska jag fokusera på Navy CIS innan jag går och lägger mig. Imorgon är jag barnvakt åt Nina, sen träffar jag Astri. Funderar på att hitta någon fin väska om julrean fortfarande pågår. Vi får se.


//Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0