Benjamin button

Hello!
Igår kollade vi aldrig på Australia med pappa. Alla biljetterna var bokade, men jag är inte ledsen för det! Istället tog vi en "slump film" och bara satte oss i boisalongen för att titta. Vi såg Benjamin Buttons otroliga liv. Den kanske låter töndig, men det var nog den bästa filmen jag har sätt! Iaf en av dem bästa. Den var jätte sorglig, jag började nästan att gråta! Herre gud, jag vill inte avslöja för mycket om filmen, men den var verkligen grym! Gud vad jag älskar den!! Det är bara ett måste att gå och se den på bio. Den var typ 1000 ggr bättre än Twilight. Förstår ni hur bra den är?
Den får toppbetyg av mig, helt klart! ;)

    


//Astri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0