Bio

Hello Sunshines! Jag sitter och dricker varm choklad. Det är jättemysigt såhär på vintern när det är så jävla kallt ute och allt, att komma in och typ lägga sig i soffan och dricka varm choklad till en bra film... :). Men nu ska jag snart åka iväg till bion, ska på en förhandsvisning av filmen Mammut (nån som vet vad den handlar om? :S) med Malin. Det var nån efterfest också, men jag var lite för ung tror jag... :(. Så vi går bara på grejerna innan. Hoppas det är något kul :p.



Usch, har nåt HKförhör med vår nya lärare imorgon... Hon var ganska gammal... Och tråkig :(. Och läskig! Saknar Åke och Hugo :'(... Kommer inte ihåg vad hon heter. Känner på mig att hon kommer skrika sig röd i ansiktet när hon märker att typ ingen har gjort hennes läxa :). 



 //Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0