Bloggdesign?

Hallå kära blogg. Idag fixade jag och Astri vår grej i skolan. Vår grundplan är inte så intressant längre, just nu vill vi helst veta vad den senare grejen vi gjorde kommer leda till :). Jag kan i alla fall berätta att vi ansträngde oss jättemycket för den senare grejen... :O. Kan säga imorgon vad det var och vad allt fick för resultat, vet inte än. V
i hade drama idag också. Årets första eftersom vi råkade missa den allra första, heheh :P. Efteråt köpte vi en thai soppa på hemköp till middag som vi delade med Sara. De är skit goda! Maybe Astri laddar upp det senare.

Jag vet inte vad jag håller på med egentligen, jag måste lämna in min SO imorgon, och jag har suttit och bloggat och käkat semla med familjen, som papps köpt. Tror inte jag får så mycket gjort med det där jävla Finland projektet, jag får nog lämna in på måndag istället.

Tycker ni att vi borde ändra vår bloggdesign lite? Jag gillar bakgrunden och sådär, men bilderna känns lite trista och gamla. Tror till och med att alla är från 7an/sommarlovet efter 7an. Har ni några ideer så skriv i kommentar.

Ska försöka få ngt gjort nu, fast jag vet att jag inte kommer göra ett skvatt ändå. Men hejdå.

//Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0