Börjat sova middag?

Gomorron. För jag vaknade just. Usch. Tänkte plugga lite español och gjorde det skönt i soffan med filt och kuddar. Tror jag hann läsa igenom glosorna ungefär, sen minns jag inte mycket mer :). Men det är ju fan hemskt, jag kan ju inte hålla på och somna vid sju, gå upp halv tio och sen gå och lägga mig halv ett igen.  Min mamma skulle skälla ut mig nu och säga att jag "vänt på dygnet" om hon var här. Fast den här gången har jag väl det... Det är lite jobbigt, nu är jag ju så trött efter att ha sovit att jag inte kan koncentrera mig alls på att plugga eller så. Och det kunde behövas... Men jag har gjort lite te. Ska se nu om jag blir piggare. 

P.S. 
Mitt nya simkort kommer på  fredag, mobilen kommer på måndag. Kommer knappt komma ihåg hur man använder den när den kommer tbx :P


//Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0