Efter Twilight

Hello!
Jag tänker tyvärr inte sitta och berätta om vad jag tyckte om Twilight. Jag menar, vad finns det att säga som ingen annan redan har sagt? Kolla på vilken blogg som helst så får du se att alla tycker samma saker. Alltså att: Filmen var bra och Edward är skit snygg!
Istället ska jag berätta om vad som hände efter filmen.
Alla gick ut ur biosalongen när filmen tog slut förutom Frida och jag som stannade kvar. Vi upptäckte att vi var helt ensamma i salongen. Vem utnyttjar inte det tillfället? Vi kunde inte motså att göra vad vi ville där inne och började lägga oss över alla säten och kasta runt popcorn. Jag menar en sån där chans får man bara 1 gång i livet? XD
Efter ca 20 min kom "äntligen" en presonal in och frågade om vi hade glömt något i och med att vi fortfarande var kvar. Frida klämde snabbt ur sig:
- Ja, min väska, Astri kan du ta den?
Jag fattade ingenting men tog lite motvilligt upp Fridas väka från ett av säterna. Efter det så for jag och Frida ut ut biosalonegn och ut på stan. Klockan var ca 21:30, så det fanns inga affärer öppna. Frida och jag fortsatte iaf att flumma och tog en massa.... Ja, konstiga bilder??
 
Frida och jag pekar "fuck you" för alla på Bion (barnsligt, I know):



Frida/jag ligger över alla säten:

     
   
Frida testar att jobba som städare på en biograf:
 
     

Frida åker ner för ett trappräcke XD:



Frida kramar en lyktsolpe och jag hånglar med en staty XD:

 

Jag leker lite twilight:



//Astri

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Lät som en kul dag ; )

2009-01-22 @ 20:59:56
URL: http://chocolatechic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0