Gick hem mitt i skolan

Hola!
Jag mådde jätte dåligt i skolan och hade typ feber, så jag gick hem. Okej, så enkelt var det inte. jag hade tappat bort mina skåpnycklar och kunde inte gå hem, så jag fick springa runt halva skolan och leta efter Emilia Beijer (läraren) med feber och allt. Tillslut lyckades jag få tag på henne. Jag fick mina extranycklar och gick hem. Men jag hade inte fått lida nog, utan hemma upptäckte jag att jag hade glömt mina hemnycklar. Jag ringde till mamma och bad henne att komma hem och låsa upp, men hon sa bara "Men Astri, jag är i Gamlastan med Joanna, jag kan inte komma nu". Då började jag att gråta och ca...20 min senare kom mamma och låste upp dörren.
När jag satt i trapphuset och väntade på henne så tog jag en massa bilder:



//Astri

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Stackare :P

Snygga bilder iallafall ;)

Kolla in mitt nya inlägg (även om det typ suger)..

2009-01-09 @ 17:24:01
URL: http://ragnar.webblogg.se/
Postat av: astri

Jag lovar... :P Tack, tack... Inte som Pavels bilder kan jag tänka mig...

2009-01-09 @ 21:06:29
URL: http://astrifrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0