Impuls

Hej, nu har jag kommit hem efter att ha hjälpt pappa med present till Malin. Det blev 2 klänningar för 750 spänn var.

Igår kollade jag på en massa gamla vinylskivor. Och så blev jag plötsligt sjukt sugen på att köpa en egen grammofon. Vi har redan någon småtråkig variant från 60-talet hemma, ganska platt och svart och fyrkantig. Men jag vill ha en egen! En såndär fin sak, gärna med tratt och hela paketet... Så jag gick in på tradera (ni vet, där de säljer grejjor på auktion) och sökte på grammofon. Det kom upp några alternativ, de flesta skitstora och för flera tusen kronor. Men sen hittade jag den här lilla fina saken.



Vad tycker ni? Den har ju tratt och allt :)... Inte för att jag har några vinylskivor, men det är ju lätt fixat. Dessutom har vi en massa gamla hemma. Men tänk vad härligt :D... Den skulle bli jättefin här, och jag ska ju typ göra om mitt rum också. Det skulle bli så fint! Den kostar 435 kronor... Vad tycker ni? Är det lite för impulsaktigt? Den är ju så fin... Kanske lite mycket gulddetaljer för min smak, men... Ska jag köpa den? Fett roligt om jag köper en grammofon asså! Men auktionen slutar om 6 timmar.


//Frida


Kommentarer
Postat av: Leia

Haft en bra dag? =)

2009-01-26 @ 19:03:34
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Leia

Tack så mycket!

2009-01-26 @ 19:08:05
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0