Katastrof sportlov???!!!

Hello!
Ni vet att jag sa att vi ska åka på sprotlov med Aztrid, Lillemor, Isa och deras pappa till Skottland??
Nu har det blivit ändrade planer...
Vi åker inte till Skottland för att det finns ingen snö där. Istället åker vi till Norge... :/ I och med att jag redan har varit i Norge så många gånger så blev jag inte överlycklig direkt... Men det är inte det värsta! Hör här... Aztrids pappa fick en helt korkad idé att bjuda med en annan familj som ska följa med. Detta är bara för att Isa (den minsta) också ska ha en kompis att vara med. Vad tänkte han på???? IDIOT!!!!!!!!!!!! Ska vi åka på sportlov med en familj som vi inte ens känner??? Hur roligt kan det bli? En dotter i den andra familjen är Aztrids bästis. Jag kommer ju känna mig jätte utanför om jag ska vara med dem? Dessutom kommer vi inte kunna göra saker tillsammans. Aztrid och Isa kommer typ att åka skidor med den andra familjen och Lillemor kommer att åka med oss (om vi har tur). Jag menar det är ju så självklart att den andra familjen kommer att ta vår plats hos Aztrid och hennes familj. Dem kommer att förstöra vår fina "sportlovs traditon". Vi har nämligen åkt på sportlov med dem varje år sedan vi var 6 år, och nu plötsligt ska en annan familj hoppa in i leken? Jag har fa ingen lust att åka på sportlov alls längre...



//Sorgsna Astri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0