Lite fler besökare?

Hej, jag har lugnat ner mig nu lite efter so-katastrofen... Astri och jag planerar en skitkul grej, men jag kan tyvärr inte avslöja något än. Maybe later. Alligator... Hahahah... Min humor asså? I alla fall så kan jag avslöja att jag har bläddrat igenom ca 70 av theos och mina gamla KP-tidningar ikväll. Lite resultat gav det ju. Vill ni veta min teori om varför jag har varit så glad dom senastedagarna efter jullovet? Ni får ju höra iallafall nu, men jaja. Det är ju säkert för att det är snart vår, och vår leder till sommar och sommar=lov :D. Min teori. Eller, så är det så att jag har sovit så lite att  jag går på ngn läskig reservenergi. Who knows, jag kanske blir som hulken snart. Eller nåt.

Jag tror förresten att vi har fått lite fler besökare. Lite. Sen finns det ju dom som skriver lite och menar 20 nya, men några stycken har vi fått, och det är ju alltid något :)... Men välkomna :P Och god natt.

//Frida

Kommentarer
Postat av: mimmi

hejsan tjejer:)

roligt att det går så bra med eran blogg :)

puss & kram <3

2009-01-15 @ 21:07:43
URL: http://schoenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0