Mamas and Tapas

Hej hej,  ikväll kom moa och hennes mamma hit och vi käkade på mamas and tapas. Man blev sjukt mätt, det är en spansk restaurang och vi tog 3 smårätter var. Jag tror jag tog såna där friterade bläckfiskringar, bruschetta och en skaldjursblandning. Det var lite roligt iallafall, det var några som satt bredvid oss - en gubbe 45 - 50 år, hans son ca 25 och gubbens mamma som var kanske 70 - 80. Gubben satt i alla fall och typ tittade/blinkade och förssökte ta kontalt med moas mamma. På slutet stirrade vi på honom tills han tittade bort varje gång han tittade på henne. Sen så gjorde jag en annons på www.björnsbytare.se åt dem, för moa ville flyttta. Nu ska jag gå bort från datorn tror jag.

Glöm inte att rösta i vår lilla engelska tävling i inlägget "Competition"!!!

//Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0