Mamma on the phone...

Hello... Det finns inte mycket att berätta om idag... :/
Däremot ringde en telefon försäljare till mamma från tele 2 Comviq. Det var skit kul! Lyssna...

M= Mamma
F= Färsäljare

M:- Hallå??
F:- Ja hej, är det ANiellaaa jag talar med?
M (lite sur för att hon inte kan utala mammas namn):- Mm, det är jag...
F:- Ja, vad bra. jag ringer från Tele 2 Comviq och du är ju vår kund, inte sant??
M (vill bara lägga på luren):- Joo *suck*
F:- Ja, för nu är det så här att vi har utökat vår tjänst, du kan få, bla bla bla...
M (försöker avbryta):- Tack, men jag tror inte att jag är intresserad...
F (Avbryter mamma):- Jaha, men du har inte hör att vi har bla bla bla...
M (börjart bli irriterad):- Jo, men jag sa ju att jag inte var intresserad!
F:- Jaha, men vi har nämligen också... bla bla bla...
M (avbryter igen *sur*):- Jag vet, men jag ÄR INTE intresserad!
F:- Men...
M (avbryter igen):- Ursäkta jag är faktiskt lite upptagen!
F:- JAHA, Jag vill inte störa men... bla bla...
M (förbannad):- Men snälla du, jag är faktiskt upptagen, jag är mitt uppe i att lägga på luren!
F (förvånad):- Va???
M (skrattar och lägger på luren)....

Fett ägd hon blev va??? Mamma e bäääääääääst!

//ASTRI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0