Mysig tröja à la Pappa

Hello cuties :). Ikväll var vi borta på middag hos min gudfar. Det var jävligt långt bort, men det gjorde inte så mycket. Vi kom hem ganska tidigt, för en timme sen kanske. Det var sjukt svårt att komma fram den korta vägen till huset - vägen var helt täckt av is och man såg knappt någonting. Ni kan se på bilden. Det var asdimmigt. Theo och Agnes hade det lite roligt och badade utomhus, men jag hade glömt badkläder :(... Hahah, det ser ut som om de tänker festa hela natten :D.



Jag var ju som jag sa förut över hos mamma för att hämta grejer, kläder och sånt, och då hittade jag den här gamla tröjan. Jag vet inte hur gammal den är, men det är pappas gamla som jag fick av honom. Den är supermysig och stor och fin. Och så luktar den ju pappa också :P Det står att den kommer från typ "Quiz clothes", men jag har inte en aning om vad det är för nånting. Jag har fått lite andra stora tröjor av pappa, några stickade i ull, jättesköna och några andra tunnare. Iallafall så tycker jag alla borde gå hem och leta efter fina pappatröjor, det finns säkert någon gammal fin som de inte använder :)


//Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0