Nya sovvanor?

Godmorgon på er :). Igår kväll hade jag lite tråkigt och kollade på let´s dance med familjen. De flesta var ganska dåliga faktiskt... :/. Tror inte riktigt det där är min typ av program. Men jag blev jättetrött av att kolla på alla de där danserna så jag gick och la mig. Klockan var typ... 22:30? Det är väldigt olikt mig, jag lägger mig inte ens så tidigt på vardagarna. Men jag gick och la mig och somnade direkt... (också väldigt olikt mig). På morgonen vaknade jag och kunde inte somna om, kollade på mobilen och den visade 04:26. Jag trodde att jag blivit knäpp, men gick upp ändå. Det visade sig att klockan inte var 4 men typ 8, och det var ju skumt nog. Vet inte varför jag sov så konstigt, vet inte hur länge sen jag gick upp så tidigt frivilligt... Men jag tror inte det där håller i sig så länge. Imorn är jag nog uppe vid 1 igen... Nu ska jag gå och bada.

//Frida

Kommentarer
Postat av: Marielle

Nu har jag startat upp en ny tävling med 3 gånger högre vinster än tidigare! Var med och tävla varje dag du med :-)

2009-01-24 @ 15:03:27
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Svar: Tack snälla blir så glaaad :)



Skönt att bada!

2009-01-24 @ 16:10:17
URL: http://chocolatechic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0