Nyårslöfte igen... :P

Hahah, jag döpte mitt förra inlägg till Nyårslöfte?, sen hade jag ju självklart glömt bort att skriva nånting alls om det ämnet :). Haha,  förvirrade jag... Det jag tänkte berätta var bara att i brist på bättre nyårslöften bestämde jag mig för att ha godisförbud igen. 100 kr/månad, så jag tjänar ju iallafall på det. Jag har haft det en massa år, fast jag misstänker fortfarande pappa och mamma för att inte ha betalat mig för den senaste gången... Jaja, det var det. Ser ni ngn skillnad på bloggen då? Astri har  ändrat bakgrunden. Det kanske är lite svårt att se, den förra var ju också svart-vit. Såg ingen skillnad först heller. Nu vill pappa att jag ska gå upp. De ska börja göra lunch nu.

//Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0