Nyårslöfte?

Hej bloggen. Jag har inte bara "jag orkar inte skriva-glömt bort bloggen". Min dator har faktiskt varit lite paj också.
Jag orkar inte gå upp. Har väl legat i sängen lite drygt en timme nu och kollat på bloggar och sånt. Mmm... jullov, snart är det slut... :(. Jag tänker inte skriva ned allt jag gjort nu bara för att jag inte har skrivit på länge. Men min storasyster har kommit hit, vi har gjort ett jättefint, försenat pepparkakshus som snart är färdigt. Ni får se bilder sen, när det är helt klart :). Hahah, min storasyster snarkar lite och sen pratar hon i sömnen också :P. Men det gör inget. Bara lite irriterande när man ligger och läser och tror att nån pratar med en (hon sover i min överslaf). Nej, jag börjar bli lite hungrig. Det har kommit några människor hit med en kompis till Agnes. Palla två sexåringar!! :S. Hoppas hon inte sover över här allt för många nätter. Ska gå och se om man kan hitta nåt att äta här. Käkar fortfarande pencillin förresten :/

//Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0