Pallade inte med livet den dagen... :P

Hello!

Idag sov jag, Mathild och Sara bara till hav 11. Okej, om ingen väcker mig hemme så kan jag sova till  typ3-4 på eftermiddagen trotts att jag gått och lagt mig typ kl 10. En gång sov jag så länge att Sara fick väcka mig när hon kom hem från skolan. Om ingen stoppar mig så sover jag tills... ja, någon väcker mig?? :S 
Men idag var det "upp och hoppa". Jag hade ju en viktigt match idag. Mathilda gick någon gång efter 12 och sedan lagade jag och Sara lite mat och drog iväg till matchen. Vi mötte Harem. Vi torskade totalt! Ursch, det var liksom pinsamt! Matcen slutade typ 28-90! Katastrof va?? :S Aja, det var sist matchen för sesongen och snart ska vi spela LionsCup. Hoppas att det går bättre... På väg hem kom jag på att det ju faktiskt var min tur att handla idag. Trött och frusen som jag var gick jag med tunga steg mot affären. Jag fick handla dem tyngsta sakerna som finns typ. Jag handlade: ägg, juice, mjölk, fil, yogurt och smör. Gissa hur mycket min väska vägde när jag kom hem???
När jag väl kom hem och öppnade dörren tänkte jag "äntligen får jag lugn och ro", men nehe, så var det inte! Hemma satt Jennifer och Hanna med Sara. Jag höll på att få damp.Jag hade absolut ingen lust att träffa dem, jag ville bara lägga mig i min säng och sova. Trotts detta så tvingades jag sitta och vara trevlig vid middagsbordet. DET VAR HELT HEMSKT!



//Astri

Kommentarer
Postat av: Lisa

haha jo, hon var lite läskig faktiskt :S Ja precis, det är jag. En av Lisorna hon hänger med ;)

2009-01-18 @ 22:17:21
URL: http://liseen95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0