Pojkarnas träning :/

Hello!

Nu äntligen har jag lyckats sätta mig ner vid datorn och slappna av lite... Eller egentligen har jag inte alls tid att skriva men, men...
Jag kom precis hem från pojkarnas träning. Det var ganska kul, bara det att jag är så trött på alla pojkar som springer runt... Pojkar är verkligen jobbiga... Jag står inte ut mer än... 1 h? Tur att jag inte har en bror... :S En syster duge bra. :P 
Ursch, alla kommer att hata mig när dem läser detta :S. Men det finns så klart trevliga pojkar också, glöm inte det! ;)
Olle (tränaren), tycker att jag mer än bara suger. Han råkar alltid se mig när jag typ missar bollen, eller gör stegfel. Han låter mig spela med dem mest pantade pojkarna i världen. Vi blir nämligen uppdelade i två "grupper". Gruperna ska föreställa "dem långa", och "dem korta". Men det är bara namnen för att ingen ska ta illa upp. Egentligen heter grupperna "bra gruppen" och "sämsta gruppen". Jag spelar såklart i den "sämsta gruppen". Jag blir så sur, när jag kolla på den "bra gruppen" så ser deras spel inte alls så bra ut. Vi (i mitt tjejlag) spelar typ dubbelt så komplicerat som dem. Men ändå så får jag spela med pantade nybörjare! Kanske är det för att det egentligen inte är min träning på riktigt, Olle kanske vill "sattsa" på dem i sitt eget lag. Men jag kan väl erkänna att jag är lite sämre än pojkarna på deras träningar, men det är för att dem tränar på helt andra saker än vad vi tränar på, på våra träningar...
Aja, jag ska sluta sura nu, Bye!

//Astri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0