polska kusinen...

Hello!
Jag har inte riktigt något att skriva mer än att min kusin är här. Han sköter sig jätte fint (bara det att han och hans tjej kommer hem typ 2 på natten och tvingar oss att kliva upp och öppna dörren. Men annars är dem helt underbara! först hade jag tänkt att jag skulle snacka engelska med dem, i och med att jag skäms så mycket över mitt dåliga utal på polska. Ibörjan pratade jag engelska, eller snarare den första dagen... Sen pallade jag inte längre. Alla språk var som en gryta i mitt huvud. Jag snackade engeslka och dem svarade på polska och Sara pratade svenska med mig. Så jag orkade inte mer och fick nog. Jag började alltså prata polska. Nu flyter polskan på och ja, ibland säger jag fel, men vadå, det gör väl inget?
Imorgon ska jag gå på bio och sedan på kvällen titta på film med Anna Bergman (det blir mycket film imorgon) XD. :P

//Astri

Kommentarer
Postat av: Anna "Bergman"

låter trevligt men dt blev ju inte myk till film (; <3

2009-01-27 @ 13:09:52
Postat av: Anna "Bergman!

okej, pinsamtpinsamt.

vi kollade ju på film, förlåååt jag glömde ! XD

2009-01-27 @ 13:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0