Sad (SO) story!

Usch, snart börjar jag gråta asså! Jag hade jobbat med min So sak om Finland i typ en timme. Tänkte just avsluta när jag fått rätt så mycket gjort.

Jag stänger rutan. Det brukar ju komma upp en liten ruta som frågar om man vill spara eller inte, ja eller nej. Men det gjorde det inte.

Jag tänkte inte så mycket på det, utan stängde windowsrutan med den gamla texten också.
Kom inte upp sparningsalternativ på den heller.

Börjar bli lite orolig. Men den sparades säkert ändå på nåt sätt. (Försöker lugna ner mig själv).

Det kan ju inte ha gått förlorat, jag hade ju skrivit skitlångt! Kollar nervöst på Senast använda dokument. I Finland123 står bara en gammal text i.

"Men det var nog den jag inte skrev i"...
Kollar den andra - Finland. Gammal text där med.
 
"Men... det fanns säkert nåt annat dokument... Jag sparade ju i så många olika...". Kollar nervöst igenom hela jävla word. Försöker hitta på orsaker för mig själv - förklaringar som bevisar att egentligen är den inte borta, den lagrades bara på ett annat ställe i datorn. Hittar ingen text.

Jävlar. Den är borta alltså. Fattar ni vad det här betyder? Det är katastrof! Nu mpste jag börja om igen. Jävla pissword. Nu är jag fett deprimerad och vill bara gå och lägga mig. Jag hade ju skrivit så långt! Fint och långt och jättebra. Om en massa upplevelser i Finland som forsränning och muminvärlden och skogsvandring. Min text var skitbra. Men nu... Borta! Det är väl bara att sätta igång...

Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0