Saknar mobilen :'(

Hello :).

Igår åkte jag direkt efter skolan och lämnade in min trasiga mobil. Den har varit stendöd sjukt länge utan att jag orkat lämna in den. Men han som jobbade där sa att den skulle vara klar till den 19:e. Det är ju inte särskilt länge :). Drygt en vecka. Det var tydligen bara ett "uppdateringsproblem", som var lätt fixat. 



På vägen dit träffade jag en kompis, på tunnelbanan. Det var typ två - tre år sen vi träffades, så först gick jag bara förbi utan att känna igen henne. Vi gick i samma klass i min gamla skola till femman, det var en annan tjej från min skola också, hon gick i min paralellklass. Det fick mig iallafall att komma på hur många av mina gamla kompisar som jag ändå umgicks ganska mycket med för några år sen som jag inte har någon kontakt alls med längre. Det är ju lite sorgligt :/...

Idag var jag barnvakt, jag tjänar verkligen stora pengar på det där :P. Sen så har jag bara varit hemma och "lekt" med henne. Ganska lugn dag, och jag vaknade faktiskt vid 11 (iofs av att nån ringde på min mobil - reserven alltså - men jag gick i alla fall upp).

Nu ska jag gå och hitta på någonting att göra. Ha en skön helg ^^

//Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0