Sista idag

Borde jag gå och lägga mig nu kanske? Fast det är ju lördagskväll... Fan vad tråkigt, det finns ju så mycket annat man kan hitta på. Men jag borde väl fortsätta enligt mina nya sovvanor, innan de är ett minne blott? Fast å andra sidan är jag ju inte trött. Gud, vilka stora dilemman jag har just nu asså, jag står ju verkligen mellan de svåraste valen man kan ha? Synd om mig.

Vad mycket onödigt jag har skrivit idag ser jag nu. Förlåt om ni var tvungna att läsa en massa skit. Men vi hade fått fler besökare idag, så så himla farligt kan det ju inte ha varit?...

Men jag säger godnatt nu, det spelar ingen roll om jag går och lägger mig eller inte. Ska inte tillåta mig själv att skriva nåt mer crap som ni inte orkar läsa. Inte idag iallafall. See ya tomorrow :)

//Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0