Sjukis

Good morning sunshines... Idag blev det hemma, inte aktivitetsdag. Även om jag planerat att vara hemma bara för att inte behöva gå så blev jag faktiskt sjuk på riktigt. Men jag hoppas jag är bra igen till imorn. Jag är sådär så jag tycker det är skönt att vara hemma en dag och vila ut och sådär, sen blir jag helt rastlös och vill träffa människor igen :).

Men det vore tråkigt om jag inte blev frisk till imorn, Paula har ju sin tjejmiddag då och allt. Yeah yeah... Jag är så dum förresten, idag hade jag ju kunnat sova bort hela dan om  jag ville, men självklart vaknar jag 07:27, tre jävla minuter tidigare än jag hade behövt gå upp om jag hade gått till skolan. Undrar vad alla gör nu, egentligen blir ju jag också lite sugen på att bada :(. Men man kan ju inte få allt som man vill... Inte både behålla kakan och äta upp den, eller är det så man säger?

Maybe I´ll watch a movie now...

Puss på er :)


//Frida


Förresten, jag köpte inte en grammofon :D... Det var ngn jävel som bjöd över mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0