Stressar ihjäl mig!!!

Shit!
Jag kom just på att det är ju fan skola imorgon... Någon som vill ta min plats? Jag hoppas att Emilia Beijer (läreren) är sjuk. Eller 1 håltimme kan någon snäll lärare iaf ge oss?? Jag vill inte slösa mitt liv på skolan. Tänk på allt roligt jag skulle kunna göra om jag inte gick i skolan. Jag skulle fan hinna med allt och till och med ha tid över... Ni förstår, jag stressar ihjäl mig. Alla ska träffa mig hela tiden, och basketen tar upp hela kvällarna. Läxorna gör jag i badkaret för att hinna med. På helgerna vill min pappa att jag åker ner till honom hela tiden, medan mina kompisar dampar för att jag aldrig träffar dem. Tur att jag inte har en pojkvän... När skulle jag ha tid med honom liksom?? I badkaret bland mina läxor kanske?? Nej, stackare... :S
Nu börjar mitt inlägg "spåra ut" lite... Jag tror att det är bäst att jag drar nu.


Bye // Astri

Kommentarer
Postat av: Lisa

svar: haha aa precis, jag är en av elviras kompisar

2009-01-19 @ 11:16:00
URL: http://lisals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0