Stressig dag

Hello...
Jag berättade ju om hur min dag skulle se ut i mitt tidigare inlägg. Jag hoppades att det inte skulle bli stressigt, men dessvärre blev det jätte stressigt.
Jag satt på stan med Anna och Sara och åt kebab, då klockan helt plötsligt var kvart i 3. Jag fick panik, jag skulle ju möta Anna Bergman på Odenplan om 15 min! Jag kastade i mig kebaben och for iväg som ett stjärnskott till tunnelbanan. Som tur var hann jag precis i tid, och Anna Bergman stod lydigt och väntade på Odenplan.
Vi gick tillsammans till KFUM. Där spelade vi basket med Elvira, Tsungai och Ida. Det var jätte roligt! Jag som inte har spelat basket på hela lovet ville verkligen inte avrunda och gå hem. Dessvärre hade jag inget val... :(



//Astri
 

Kommentarer
Postat av: Sara

oj, vilka fina mjukisbyxor du ha på dig!!! ;)

2009-01-06 @ 21:32:44
URL: http://sarask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0