These are my giant pills...

Jamen, titta på dom bara! Verkligen giant! Jag tycker inte att det ser normalt ut att jag ska äta sånt där bara för att hålla mig frisk och kry. Det är omega 3 och nån kvinnotablett. Och dessutom så verkar det ju inte hjälpa ens, jag är ju typ sjuk igen :(... Min hals svider och det känns som om jag har feber... Borde kanske kolla, men vår snabba örongrej som man bara sticker in så piper det är trasig. Jag kanske fått streptokocker igen? Eller, asså, det kanske inte verkade med det där pencillinet... Kanske borde testa mig imorn. I alla fall tycker jag att jag är ganska duktig som tvingar i mig de här varje morgon.



Har tittat en stund på den här filmen; He´s the girl. Uppföljaren till She´s the man alltså. Till er som  planerat att se den säger bara DON´T! Den är helt värdelös... Fast jag skrattade rätt mycket ett tag, den var bara för usel :). Självklart fick jag den med någon tidning, typ FRIDA, skulle aldrig köpa den själv.



Usch, jag kanske måste stanna hemma imorgon, inte för att jag orkar gå på aktivitetsdag egentligen, men jag tycker så synd om Astri om hon blir ensam där :(... Jag ska verkligen anstränga mig för att komma imorgon, men har jag feber då och så, då är det ju inte så mycket att göra. 

//Frida 

Kommentarer
Postat av: Lina

är med sjuk :(:(

2009-01-28 @ 19:21:19
URL: http://wiretowire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0