Today was a happy day! ... förutom mobilen då.

привет! :P... Så säger man hej på ryska. Har dock inte kommit på hur man uttalar det än. Jag känner faktiskt en rysk familj. Jag har till och med varit där. Så jag tänkte att det vore väl allmänbildning att veta för mig. Jag har 117 i IQ förresten. Mina största förmågor låg i någonting som jag inte kommer ihåg vad det hette... Jag gjorde test ; http://www.illvet.se/htm/IQTest/sv/index.html . Gör det du med :P. Fast egentligen inte förrän du är 18. Annars gäller det inte, det betyder ju att jag är mycket smartare! Det var lite roligt att veta i alla fall :).

Idag trodde jag att jag av någon anledning hade vaknat mitt i natten. Jag hatar vintern. Alldeles för mörkt för min smak. Snart är det vår! :D...

Idag på gympan körde vi basket. Eller, basket och basket. Vi måste alltid köra på 1/4 plan och på 1 meter höga korgar. Svens basket asså...

Jag insåg just, när jag tänkte på det där testet, att det är ju mindre än 4 år kvar tills jag är 18! Iiih :S. Gud vad inihelvete läskigt... Då måste jag ju hitta en lägenhet :O. Usch. Scarry.

Förresten så tror jag att jag har tappat min mobil. Asså den jag ska använda till nästa måndag, när jag får tbx min vanliga. Det gör mig inte så mycket, förutom simkortet... :(. Men Amanda informerade mig om att man kan byta simkortet och ha kvar samma nummer. Då blev jag glad igen. Lägligt nog hittade jag min mobilsladd. Nu när jag inte kan ladda upp några bilder. Perfect.

//Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0