Twilight/Monopol

Hej skitungar :). Jag tror inte jag har fattat att det är skola imorn igen. Är för glad för att ha kunnat inse det. Jag tänker inte heller tänka på att jag börjar åtta. Och måste gå upp halv sju... Usch :S. Jag försökte faktiskt plugga lite idag. Skriva klart vår Geografi sak. Jag tror jag skrev ungefär en rad på datorn. Jaja.

Jag läste ut sista Twilightboken för någon månad sen, och sen så saknade jag allt så mycket så jag började om från början igen. Trodde det skulle bli tråkigt. men det var faktiskt helt okej. Jag kom inte ihåg så mycket alls och blev till och med lite förvånad ibland när det hände nåt som jag hade förträngt. Typ: Nähä, men vadå, det gjorde de väl de inte förra gången jag läste boken?... I alla fall så är det fortfarande bra. Jag kanske kan läsa dom en tredje gång om jag blir för desperat :)...



Hahah, min lillebror och min mamma sitter och spelar monopol. Han håller på att förlora nu, men han vägrar ge upp trots att han typ sitter och gråter nu. Så har han altid varit ioförsej, världens sämsta förlorare, men ändå. Han kanske borde inse att man inte alltid kan vinna. Särskilt om man är 10 år och inte spelar mot en jämnårig. Jag är faktiskt en ganska bra förlorare däremot. Men det kanske är för att jag är van att förlora XD... Yeahyeah. Nu måste jag gå och heja på Theo innan han fullständigt bryter ihop.

Hugs, 

Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0